Blossom - piCture pOlish x Paulina's Passions ♥

Hello Lovelies!

J'espère que vous allez bien ! Comme promis hier sur les réseaux sociaux, je vous retrouve aujourd'hui pour vous montrer le superbe Blossom - issu de la collaboration entre piCture pOlish et Paulina's Passions - et le petit nail qui l'accompagne :)
Hope you are doing well! As promised on social media yesterday, here I am today to show you the beautiful Blossom - resulting from the collaboration between piCture pOlish and Paulina's Passions - as well as the nail art I've created with it :)


Une jolie surprise

Paulina m'a fait la surprise de m'envoyer son bébé avant sa sortie officielle (merci beaucoup encore une fois ♥) et quand j'ai ouvert le paquet, coup de foudre instantané ! Blossom est rose toux doux tirant sur le lilas, parsemé de flakies holographiques et doté d'un shimmer rose très discret opaque en deux à trois couches. Une teinte féminine et délicate qui rend votre manucure très élégante et qui correspond parfaitement au style de Paulina. 

A lovely surprise

Paulina surprised me with her baby before its official launch (thank you so much once again ♥) and when I opened the package, it was love at first sight! Blossom is a soft baby pink with lilac undertones sprinled with holographic flakies and very discreet pink shimmer opaque in two to three coats. A feminine and delicate shade that gives a very classy look to your manicure which definitely is in line with Paulina's style.






Fleurs de cerisier...

Paulina s'est inspirée de son amour pour les fleurs pour créer cette magnifique teinte et je me devais d'opter pour une déco fleurs de cerisier pour ce nail art ! Comme je n'ai pas son talent à main levée et que je n'avais pas beaucoup de temps la semaine dernière, j'ai simplement utilisé des water decals de chez VernisOngles pour cette manucure, mais j'aime quand même beaucoup le résultat :)

Cherry blossoms...

Paulina was inspired by her love for florals to create this amazing shade so I had to go for a cherry blossom design to dress it up! As I don't have her free hand talent and did not have much time on my hands last week, I used water decals from VernisOngles to create this look, but still think it looks great :) 




Blossom est la teinte printanière par excellence et je suis contente que Paulina l'ait créée ♥
Qu'est-ce que vous en pensez ? Vous allez craquer ?
Blossom is the most perfect spring shade and I am so happy Paulina created it ♥
What do you think? Will you get it?


Enregistrer un commentaire

10 Commentaires

  1. It is absolutelly perfect! Gorgeous color and it looks amazing with this decals.

    RépondreSupprimer
  2. Marine, thank you so much for your lovely post, beautiful photos and your sweet words on Blossom. I knew that you, from all people, would capture the color of Blossom perfectly, so thank you so much, I am so happy! I love the blossom decals you added, they are just so perfect together with the polish!

    RépondreSupprimer
  3. Le vernis Blossom est vraiment tout doux, parfait pour le printemps et j'aime beaucoup le petit nail art que tu lui as rajouté, c'est très romantique.
    Bisous bisous

    RépondreSupprimer
  4. Wow! J'adore le résultat est frais et printanier :D
    Bises

    RépondreSupprimer