Ozone You Didn't!

Hello Lovelies!

J'espère que vous allez bien et que vous passez une belle semaine ! Je vous retrouve aujourd'hui avec un article rapide pour vous montrer mon petit nail art du moment :)

I hope you are doing well and having a nice week! Here I am today with a quick post to show you my current nail art :)


Pour la base de mon nail art, j'ai utilisé l'une des quatre nouvelles teintes du printemps chez Sally Hansen : Ozone You Didn't* !

Ozone You Didn't est un joli bleu pastel grisé opaque en deux fines couches, mon coup de cœur parmi ces nouveautés ♥

For the base of my nail art, I've used one of the four new Sally Hansen spring shades : Ozone You Didn't*!

Ozone You Didn't is a pretty muted pastel blue opaque in two thin coats, my favorite from this new launch ♥

Sally Hansen Ozone You Didn't

Sally Hansen Ozone You Didn't

Pour la déco, j'ai opté pour...un nail art negative space ! Surprenant, je sais... :D
J'ai simplement combiné le joli Ozone You Didn't à quelques bandes de striping tape noir et voilà le résultat !

To dress it up, I went for...a negative space nail art! Surprising, I know... :D
I've simply combined the pretty Ozone You Didn't with some black striping tape stripes and here is the result!




Vous aimez ?
Belle journée !

Do you like it?
Have a lovely day!
*produit(s) envoyé(s) par la marque, le revendeur, l'agence RP pour considération 
*product(s) sent by the brand, the seller, the PR agency for consideration

Enregistrer un commentaire

6 Commentaires