Succulent nail art ft. Whats Up Nails Desert Moonsoon collection

Hello Lovelies!

J'espère que vous allez bien et que vous passez une belle semaine ! Je vous retrouve aujourd'hui pour vous montrer mon nail art floral du moment :)

I hope you are doing well and having a great week! I'm back today to show you my current floral nail art :)


Comme vous avez pu le voir la semaine dernière si vous suivez mes stories Instagram, j'ai eu la chance de recevoir la collection de vernis Desert Moonsoonde Whats Up Nails qui se compose des six teintes suivantes : Sun, Joshua Tree, Desert Rose, Tempest, Succulent et Downpour.

As you may have seen last week if you follow my Instagram stories, I was lucky enough to receive the Desert Moonsoon* polish collection from Whats Up Nails which consists of the following six shades: SunJoshua TreeDesert RoseTempestSucculent and Downpour.


À l'ouverture du colis, j'ai tout de suite eu un coup de cœur pour Succulent, le joli violet gorgé de flakies iridescentes et de micro particules holographiques.

When I opened the package, I immediately fell in love with Succulent, the pretty purple one packed with iridescent flakies and holographic micro particles.



Après l'avoir porté seul, j'ai eu envie de le décorer un peu et c'est une des brumes hydratantes pour le visage dont je vous ai parlé dans mon article précédent qui m'a inspiré pour le choix de couleurs.

After wearing it on its own, I felt like decorating it a bit, and it was one of the moisturizing face mists I mentioned in my previous post that inspired me for the color combo.


J'ai opté pour un double stamping avec la plaque Deserted Succulent B060* de Whats Up Nails (plaque qui se marie à merveille avec le nom de ce vernis !) et les vernis à stamping Bam! White et Morning Snow de Maniology !

I opted for a double stamping with the Deserted Succulent B060* plate from Whats Up Nails (a great plate to match the name of this polish!) and the Bam! White and Morning Snow stamping polishes from Maniology!





Vous aimez ? Vous pouvez bénéficier de 10 % de réduction sur le site Maniology avec le code MARINE10 ;)

Do you like it? You can get a 10% discount on the Maniology website with the code MARINE10 ;)
 

*produit(s) envoyé(s) par la marque, le revendeur, l'agence RP pour considération
*product(s) sent by the brand, the seller, the PR agency for consideration


Vous avez aimé cet article ? Ne manquez pas les prochains en vous abonnant à la Newsletter !
Did you like this post? Don't miss the next ones by subscribing to the Newsletter!

Enregistrer un commentaire

4 Commentaires